Administrativne usluge

Za pravna lica, administrativne usluge uključuju, ali nisu ograničene na:

  • praćenje i kontrola poslovnih procesa,
  • otvaranje transakcijskih i deviznih računa u bankama,
  • pribavljanje identifikacijskog broja,
  • pribavljanje PDV broja,
  • izdavanje računa, predračuna, ponuda, narudžbenica,
  • izrada kompenzacija, cesija i asignacija,
  • vođenje blagajne, isplatnica, uplatnica te blagajničkog poslovanja,
  • obračun i evidentiranje putnih naloga,
  • pripremanje dokumentacije za obračune i izvještaje,
  • plaćanja računa putem internet bankarstva,
  • stručna pomoć u izradi planova poslovanja,
  • pomoć prilikom kontrole kvantiteta i kvaliteta troškova i
  • online arhiviranje dokumentacije uz omogućen pristup dokumentaciji 0-24.

Za strana fizička lica, administrativne usluge uključuju, ali nisu ograničene na:

  • registracija boravišta,
  • pribavljanje boravišne dozvole za strano fizičko lice/člana porodice,
  • pribavljanje radne dozvole za strano fizičko lice,
  • otvaranje računa u banci,
  • registracija kod porezne uprave u cilju pribavljanja poreznog identifikacionog broja,
  • produženje boravišne dozvole za strano fizičko lice/člana porodice,
  • produženje radne dozvole za strano fizičko lice i
  • podnošenje godišnje porezne prijave.

Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije za Administrativne usluge, kontaktirajte nas putem naše Kontakt stranice.