Za pravna lica, administrativne usluge uključuju, ali nisu ograničene na: praćenje i kontrola poslovnih procesa, otvaranje transakcijskih i deviznih računa u bankama, pribavljanje identifikacijskog broja, pribavljanje PDV broja, izdavanje računa, predračuna, ponuda, narudžbenica, izrada kompenzacija, cesija i asignacija, vođenje blagajne, isplatnica, uplatnica te blagajničkog poslovanja, obračun i evidentiranje putnih naloga, pripremanje dokumentacije za obračune i izvještaje, plaćanja računa putem internet bankarstva, stručna pomoć u izradi planova poslovanja, pomoć prilikom kontrole kvantiteta i kvaliteta troškova i online arhiviranje dokumentacije uz omogućen pristup dokumentaciji 0-24. Za strana fizička lica, administrativne usluge uključuju, ali nisu ograničene na: registracija boravišta, pribavljanje boravišne dozvole za strano fizičko lice/člana porodice, pribavljanje radne dozvole za strano fizičko lice, otvaranje računa u banci, registracija kod porezne uprave u cilju pribavljanja poreznog identifikacionog broja, produženje boravišne dozvole za strano fizičko lice/člana porodice, produženje radne dozvole za strano fizičko lice i podnošenje godišnje porezne prijave. Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije za Administrativne usluge, kontaktirajte nas putem naše Kontakt stranice.